28 Temmuz 2011 Perşembe

beni blog dünyasına kazandıran GEREKSİZ YAZILAR adlı blog sahibine sonsuz şükranlarımı sunuyorum öncelikle... : ) kendileri blog açmama yardımcı oldular ama burda yapmak isteyip yapamadığım o kadar çok şey var ki canımı sıktı mesela video ekleme :) dolayısıyla amannnn dedimmm daha da açmadım :D bilseydim böyle ithamlarla karşılacağımı: yok ilkyazımı yayınlamayı ücretsiz sanmışım da diğerlerini ücretli sanmışım da .... :D:D
GEREKSİZ YAZILAR blog arkadaşımı tanıdığım için çok şanslı hissediyorum kendimi tabii onun da beni tanımış olması büyük bir şans onun için :p ben onun içindeki çocuğun saflığını görebildiğim için onu anlıyorum; tabii her ne kadar kendinin anlaşılamadığını düşünse de... bi defa benim için kendileri müthiş bi kobay pdrcilik alanı için :) sakın kendini kullanılmış hissetme, hamsterdan daha kıymetlisin benim için :)
GEREKSİZ YAZILAR blog sahibi arkadaşımın da dediği gibi pdrciyim arkadaşlar aman bunu duyunca hemen "benim de problemlerim var halledersin dimi" falan sözleriyle bu problemlerinizi beleşe halletme yolunu seçmeyin sakın, artık kusasım geldi bu cümlelerden çünkü :D daha mesleğe başlamadan öğretmenlerin içinde yer aldığım için öğretmenlikten, sorunlu ve kendini uyanık sanan insanları gördükçe pdrci olmaktan soğudum yafu :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder